Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горлачева В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Горлачева В. В. 
Использование мета-программы "Возможности – действия" в современной рекламе мобильных телефонов как прием нейролингвистического программирования [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 3. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Горлачева В. В. 
Названия фиолетового цвета в современной рекламе [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 4. - С. 507-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_4_88
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Горлачева В. В. 
Об изучении русскоязычной рекламы в современной лингвистике [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2011. - Т. 19, вип. 17(2). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2011_19_17(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Горлачева В. В. 
Квазиколоративы в современном русскоязычном рекламном дискурсе [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2009. - Т. 17, вип. 15(2). - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2009_17_15(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Горлачева В. В. 
Манипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефонов [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 11. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Горлачева В. В. 
Наименования черного цвета в современной рекламе [Електронний ресурс] / В. В. Горлачева // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 2. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського